Elka

Časté otázky

Pre rýchlejšiu orientáciu pri hľadaní toho pravého riešenia sme pre vás pripravili odpovede na vaše najčastejšie otázky. Pokiaľ tu nenájdete to, čo hľadáte, neváhajte nás kontaktovať.

Ak si nie ste istý výberom správnej veľkosti, pomôže vám naša tabuľka veľkostí.

To nás mrzí. Môže ísť o chybu v uvedenej emailovej adrese u objednávky alebo o chybu v systéme. Neváhajte sa na nás obrátiť prostredníctvom akéhokoľvek uvedeného zákazníckeho kontaktu a všetko spoločne vyriešime.

GoPay by vám mal automaticky poslať email s informáciou, že platba prebehla v poriadku. V prípade, že ste žiadny email nedostali, neváhajte sa obrátiť na akýkoľvek uvedený zákaznícky kontakt a všetko spoločne vyriešime.

Áno, je to možné. Ozvite sa nám na akýkoľvek uvedený zákaznícky kontakt a všetko spoločne vyriešime.

Zašlite nám fotografiu poškodeného obalu a my vám obratom zašleme nové. Veríme, že to stihneme včas napraviť.

Áno. V poslednom kroku objednávky zvolíte, či chcete tovar doručiť do, alebo mimo EÚ. Štát doručenia napíšte do poznámky.

Tovar sa vždy snažíme expedovať do druhého dňa od prijatia objednávky. Produkty by k vám teda mali doraziť do 3-4 pracovných dní.

V rýchlosti prepravy nie je žiadny rozdiel. Všetci dopravcovia doručujú tovar do 3-4 pracovných dní od prevzatia z nášho skladu.

Tlačenú faktúru k zásielke neprikladáme. Nájdete ju v poslednom emaile, ktorý ste od nás dostali. V prípade, že email nemôžete dohľadať, obráťte sa na náš zákaznícky servis.

Áno, v období pred Vianocami a na Valentína ponúkame predĺženú lehotu na vrátenie až na 60 dní.

Tovar na odberné miesta dorazí do 2-4 pracovných dní. V momente, kedy bude možné si balíček vyzdvihnúť, vás budeme informovať emailom.

Tovar si môžete nechať doručiť jedným z nami využívaných dopravcov. Ponúkame tiež možnosť osobného odberu na niekoľkých odberných miestach v ČR aj na Slovensku.

Ponúkame všetky dostupné možnosti platby, na ktoré ste zvyknutý. Platiť u nás môžete ihneď online, klasickým bankovým prevodom, či na dobierku.

Skúste sa na nás obrátiť. Je možné, že nájdeme rezervné kusy. Ak už žiadny nenájdeme, pokúsime sa vám nájsť podobné alternatívy alebo vám vrátime peniaze.

Áno, tovar je možné vrátiť alebo vymeniť až do 30 dní od doručenia. Tovar nesmie byť praný, skúšaný, nosený ani s inými znakmi poškodenia.

Nič sa nedeje. Nový formulár na vrátenie si môžete stiahnuť TU.

Peniaze vraciame do 14 dní od prijatia zásielky.

Všetky informácie o reklamáciách nájdete TU

Faktúra je súčasťou posledného emailu, ktorý ste od nás dostali. Tu si ju môžete kedykoľvek stiahnuť. V prípade, že email nemôžete dohľadať, obráťte sa na nás.

Všetky informácie k vráteniu, výmene či reklamácii nájdete TU.

Odberné miesta slúžia len k prehliadnutiu a odberu tovaru. Adresu pre tieto účely nájdete TU.

Naše produkty sa dajú prehliadnuť, vyskúšať a zakúpiť v každom odbernom mieste. Podrobný zoznam predajných a odberných miest nájdete TU.

Kamennú predajňu aktuálne nemáme. Máme však niekoľko odberných miest, kam sa na nás môžete prísť pozrieť, produkty vyskúšať a prípadne zakúpiť.

To bohužiaľ nie je možné.

Všetky produkty vyrábame z prírodných a prémiových materiálov. Podrobné zloženie konkrétneho produktu nájdete v jeho podrobnom popise. Ak Vás zaujíma viac o našich materiáloch a udržateľnej výrobe, navštívte stránku: Materiály a udržateľná výroba.

Your moments. Everyday. Only. Playful. Together. Your moments. Everyday. Only. Playful. Together. Your moments.