Časté otázky

Pripravili sme pre vás zoznam najčastejších otázok, ktoré nám kladú ostatní zákazníci. Kliknutím na vybranú otázku sa rozbalí odpoveď. V prípade, že tu vašu otázku neobjavíte, neváhajte nás kontaktovať.

 
Ponúkate dlhšiu lehotu na výmenu cez Vianoce a Valentín?
Áno, v období pred Vianocami aj cez Valentín ponúkame predĺženú lehotu na vrátenie a to až 60 dní. V prípade Vianoc môžete objednávať od novembra s vrátením do konca januára a v prípade Valentínu od januára s vrátením do konca februára. Z nevhodného darčeka nemusíte mať strach.
Kedy dopĺňate tovar?
Každý rok pripravujeme 2 veľké kolekcie. Kolekciu jeseň / zima vypúšťame na prelome septembra a októbra a kolekciu jar / leto na prelome marca a apríla. Mimo to pripravujeme limitované kolekcie. Napr. vianočné vzory môžete očakávať v novembri a Valentínske v januári. Ak sa nejaký vzor vypredá, snažíme sa ho doplniť, avšak ani to nie je vždy možné lebo sa už jedná o dopredaj. Na doplnenie konkrétneho vzoru sa prosím opýtajte prostredníctvom emailu.
Neprišlo mi potvrdenie objednávky ani iné info o objednávke
S tým sa stretávame často. Najčastejšie sa jedná o uvedený email s drobnou chybičkou alebo sa samozrejme môže stať chyba v našom systéme. Napíšte nám prosím, najčastejšie objednávku vyhľadáme podľa mena a všetko napravíme.
Neviem či platba cez GoPay prebehla
Akonáhle zahájite platbu GoPay a uvediete správny email, vždy by ste po zahájení platby mali dostať email, kde si zároveň môžete overiť, či platba prebehla. Vo väčšine prípadov sa služba GoPay ešte automaticky pripomína. Ak ste žiadny email nedostali alebo neviete ako platbu overiť, napíšte nám prosím email. Všetko obratom zistíme a dáme do poriadku.
Nepodarila sa mi platba GoPay (kartou alebo online prevodom) - je možné objednávku previesť na dobierku alebo prevod?
Áno je to možné, prevod objednávky na bankový prevod je úplne zadarmo. Kolegovia Vám pošlú pokyny k platbe a akonáhle platba príde, objednávku expedujeme. Na dobierku možno zmenu vykonať tiež, len tu platí príplatok za platbu na dobierku - ak nemáte poštovné zadarmo. Ak poštovné zadarmo máte, tak je aj prevod na dobierku zdarma. Stačí nám len napísať a zmenu vykonáme.
Je možné tovar vrátiť?
Áno, na tovar dávame až 30 dní na možné vrátenie a bez udania dôvodu. Tovar nesmie byť praný ani nosený a bez známok poškodenia. Viac informácií o priebehu výmeny nájdete tu: https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace
Je možné tovar vymeniť?
Áno, na tovar dávame až 30 dní na výmenu. Tovar nesmie byť praný ani nosený a bez známok poškodenia. Viac informácií o priebehu výmeny nájdete tu: https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace
Ako postupovať pri reklamácii?
Všetky informácie o reklamácii nájdete na: https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace
Možno tovar vymeniť / vrátiť na odbernom mieste?
Bohužiaľ, odberné miesta slúžia len k odberu tovaru a nemožno tu tovar vymeniť ani vrátiť. Je to spôsobené tým, že obchody majú mnoho značiek a takéto služby nie sú schopné kvalitne odbaviť. Ako postupovať pri výmene / reklamácii / vrátení tovaru nájdete tu: Viac informácií o priebehu výmeny nájdete tu: https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace
Doručujete do zahraničia?
Áno, na každom z eshopov pre Čechy, Slovensko a Poľsko je možné tiež objednať tovar s doručením do krajiny EÚ aj akejkoľvek krajiny mimo EÚ. Podľa Vášho preferovaného jazyka zahájite nákup v eshope, vyplníte všetky údaje a v poslednom kroku košíku zvolíte buď doručenie do EÚ alebo mimo EÚ. V tomto prípade je možná platba iba vopred. Krajinu doručenia nám prosím pripíšte do poznámky.
Kedy mi vrátite peniaze za vrátený / menený tovar?
Peniaze vraciame do 14 dní od prijatia zásielky.
Neviem akú vybrať veľkosť, poraďte mi prosím
Podrobný návod k výmene tovaru nájdete tu: https://www.elka-underwear.cz/obsah/tabulka-velikosti
Potrebujem vymeniť produkt, ale už ho nemáte v požadovanej veľkosti
Skúste nám prosím napísať, je možné, že nájdeme rezervné kusy, ktoré často máme pre tieto prípady. Pokiaľ ich mať nebudeme, budeme sa snažiť vybrať Vám čo najpodobnejší alebo Vám len vrátime peniaze.
Darčekové balenie sa poškodilo pri preprave
Ach tí dopravcovia. Zašlite nám prosím fotografiu poškodeného obalu. Zašleme Vám obratom zadarmo nový. Ospravedlňujeme sa, ak sa tým skazil Váš darček a veríme, že to stihneme včas napraviť.
Kam mám zaslať tovar na vrátenie / výmenu / reklamáciu?
Všetky informácie o vrátení / výmene / reklamácii nájdete tu: https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace
Neprišla mi faktúra
Tlačenú faktúru do balíčkov neprikladáme. Snažíme sa Vás o tom informovať v emaile, avšak chápeme, že to možno prehliadnuť. Faktúra je súčasťou posledného emailu, potvrdzujúceho expedíciu, kde si ju môžete stiahnuť. V prípade, že email nemôžete dohľadať, napíšte nám, určite ju vyhľadáme.
Za ako dlho tovar expedujete?
Spravidla tovar balíme nasledujúci deň od vykonania objednávky, tovar by teda mal byť u vás do 2-3 dní. V sezónach a ojedinelých prípadoch sa však doba môže predĺžiť až na 5 prac. dní. To však nebýva väčšinou spôsobené nami, ale preťažením dopravcov.
Ktorý dopravca je najrýchlejší?
Všetci dopravcovia doručujú tovar nasledujúci deň od prevzatia z nášho skladu. Ak objednáte, druhý deň odovzdáme tovar prepravcovi a tretí deň by mal byť u Vás. V sezónach má väčšina dopravcov problémy s preťažením a oneskorenie sa väčšinou prejaví u všetkých. Ak sú niekde výrazné problémy, dopravcu pre istotu vypíname a ponúkame alternatívy. Prípadne nám napíšte email, radi Vám poradíme.
Už nemám formulár k vráteniu
Nič sa nedeje, formulár môžete stiahnuť tu: https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace
U mojej objednávky je Česká republika na miesto Slovenska - čo sa bude diať prosím? Bude mi objednávka doručená?
Ak ste objednali na Slovensko z českého eshopu, alebo napr. do Poľska zo Slovenského eshopu, máme dve možnosti, čo s tým. Ak ste platili GoPay alebo prevodom, objednávku Vám v poriadku doručíme bez nutnosti zmeny. Ak ste zvolili platbu na dobierku, objednávku Vám automaticky zrušíme a vytvoríme novú. U dobierok to totiž spôsobuje problém v rozdielnych menách platenia.
Za ako dlho bude tovar na odbernom mieste?
Na odberné miesta platí rovnaká doba doručenia ako na adresu, tj. do 2-3 pracovných dní. Budeme Vás informovať ako o tom, že sme tovar na predajňu odoslali, tak aj o tom, že je tovar pripravený k odberu.
Aké sú možnosti dopravy?
Tovar si môžete vyzdvihnúť na jednom z našich odberných miest. Ďalej ponúkame doručenie poštou a kuriérnymi službami. V neposlednom rade ponúkame doručenie do zahraničia a to do EÚ, aj mimo EÚ.
Aké sú možnosti platby?
Platiť u nás môžete najlepšie ihneď online a to ako všetkými druhmi platobných kariet, tak pomocou online bankovníctva všetkých dostupných bánk. V takom prípade máme peniaze ihneď na účte a tovar odosielame. Ďalšou možnosťou je klasický bankový prevod, ktorý má nevýhodu iba v predĺžení doby dodania o čas, než nám peniaze dorazia (najčastejšie 1-2 prac. dni). Posledná možnosť je platba na dobierku, ktorá je spoplatnená navyše, ak nemáte poštovné zadarmo.
Prečo nemožno platiť v hotovosti na odbernom mieste?
Keďže sa jedná o predajne s viacerými značkami, nemožno tu prijímať hotovosť ani platobné karty z dôvodu zavedenia EET. Každá predajňa by musela mať EET všetkých značiek, čo nie je samozrejme možné. Z toho dôvodu je možné objednávky s osobným odberom hradiť len vopred a to bankovým prevodom alebo GoPay online.
Dajú sa trenírky zakúpiť inde ako na Vašom eshope?
Naše trenírky sa dajú pozrieť, vyskúšať a zakúpiť v každom odbernom mieste. Inde sa bohužiaľ zakúpiť nedajú. Okrem odberných miest iba na našom eshope.
Máte kamennú predajňu?
Bohužiaľ, aktuálne nemáme celú vlastnú predajňu, ale pôsobíme vo všetkých odberných miestach.
Kde je možné si Váš tovar prezrieť?
Naše trenírky sa dajú pozrieť, vyskúšať a zakúpiť v každom odbernom mieste. Inde sa bohužiaľ zakúpiť nedajú. Okrem odberných miest iba na našom eshope.
Z akého materiálu je Váš tovar?
Materiál každého tovaru je uvedený v detaile jeho produktu. Trenírky sú vždy 100% bavlna, u ostatných produktov používame vždy maximum možných prírodných materiálov s prímesou lycry alebo elastanu podľa povahy tovaru.
Nemám už faktúru, čo s výmenou alebo vrátením?
Tlačenú faktúru do balíčkov neprikladáme. Snažíme sa Vás o tom informovať v emaile, avšak chápeme, že to možno prehliadnuť. Faktúra je súčasťou posledného emailu, potvrdzujúceho expedíciu, kde si ju môžete stiahnuť. V prípade, že email nemôžete dohľadať, napíšte nám, určite ju vyhľadáme.

Zanechajte nám svoj e-mail a dostávajte akčné ponuky