Vrátenie, výmena alebo reklamácia 

 

Chceme vám poskytnúť bezstarostný nákup. Prečítajte si, ako u nás prebieha vrátenie, výmena alebo reklamácia produktov.

Vrátenie produktov

  • Produkt nám môžete vrátiť do 30 dní od prevzatia zásielky 
  • Nemusíte udávať žiaden dôvod
  • Po prijatí produktu vám obratom zašleme peniaze späť na váš bankový účet
  • Uhradíme vám cenu za kompletnú objednávku vr. poštovného, ktoré ste hradili pri objednaní tovaru z eshopu k Vám. Poštovné od vás spätne k nám hradíme iba v prípade opodstatnenej reklamácie.
  • Produkt nesmie byť poškodený, nosený a nesmie byť vypratý

Reklamácia

  • Na produkt máte zo zákona záručnú dobu 24 mesiacov
  • Produkt vám obratom vymeníme za nový alebo vrátime peniaze
  • Vrátime vám celkovú cenu za objednávku spolu s poštovným
  • Ako ospravedlnenie za reklamáciu obdržíte zľavu 20% na ďalší nákup

Formulár pre výmenu, vrátenie alebo reklamáciu

Výmena produktu

  • Ak ste zvolili nesprávnu veľkosť, môžete nám produkt zaslať späť a objednať si nový, v správnej veľkosti
  • Výmena fakticky neprebehne, ale vrátime vám peniaze za pôvodnú objednávku a vy si tak môžete produkt objednať znovu
  • Vrátime vám tiež peniaze za poštovné v prípade, že budete vracať celú objednávku
  • Ak budete vracať len časť objednávky, vrátime vám peniaze len za vrátené produkty
  • Čiastky vzájomne nespočítavame, vrátime vám plnú cenu a vy si klasicky objednáte produkt znovu, spolu s výberom dopravcu a metódy platby
  • Týmto spôsobom urýchlime proces "výmeny" a nemôže sa stať, že by sa nový produkt v dobe medzi odoslaním späť a prijatím vypredal

Kde zaslať produkt späť?

  • Či už budete chcieť produkt reklamovať alebo vrátiť, vždy ho zašlite na adresu: FROGMAN s.r.o., P.O.BOX 901, Det. prac. - Sihoť, 911 01 Trenčín, nutnost uvést: ID 4165
  • Produkt NIE JE MOŽNÉ vymeniť ani vrátiť na odbernom mieste
  • Produkt JE MOŽNÉ vymeniť aj vrátiť na odbernom mieste v Dobříši

Ako dlho to trvá?

  • V prípade reklamácie ju vybavíme do druhého dňa od prijatia balíčku - reklamovaný produkt tak bude do 4 dní od prijatia znova u vás
  • V prípade, že reklamovaný produkt už nebude dostupný, ozveme sa vám s výberom alternatívy
  • Vrátenie peňazí prebieha do 14 pracovných dní od prijatia produktu späť

Nákupu u nás sa nemusíte báť

Máte ďalší dotaz, alebo potrebujete individuálne doručenie, ktoré neponúkame?
Kontaktujte nás. Budeme sa tešiť na váš nákup.


Buďte informovaní o všetkých novinkách a zľavách